Hoeveel steek je best in een omslag als je uitgenodigd bent op de receptie van een Plechtige Communie

Plechtige Communie van de dochter van mijn neef (die we anders nooit zien)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb altijd geleerd, bedenk wat jij kost zo'n avond.

(wat drink je wat eet je, ik ben iemand die veel consumpties neemt, mijn vrouw weer bijna niets)

Die kosten probeer je grofweg te schatten, en dat geef je minimaal. Alles daarboven is dus 'kado'.

Tuurlijk, er valt veel voor te zeggen met de locatie (en dus prijzen) die jij niet uitzoekt enzo. Maar het is in elk geval een mogelijk handige richtlijn.
Ik voel me er wel goed bij. En zo achtervolgt je opvoeding je je hele leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan is 25 euro genoeg hoor. Dit is maximaal!
Je ziet haar nooit, plus het is de dochter van je neef, niet van je broer of zus of dergelijke!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
mag best wel wat minder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat ook maximaal zoals je kan lezen
Aangezien je het kind nauwelijks kent en je uitgenodigd bent op de receptie en niet voor het feest (maaltijd) zou ik het houden op 20 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach gewoon een tientje,
anders een leuk kadootje.