wat vonden de duitsers en de nazi's dat hitler deels joods was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Snuffel
12 jaar geleden
Volgens mij werd dat in de doofpot gestopt.

Het beste antwoord

Dat Hitler deels joods was is nooit echt bewezen. De Hitler familie was rooms-katholiek. Hitlers grootvader was niet joods.
De standaard versie van het verhaal richt zich op de vaderlijke grootvader van Hitler. Hitlers vader's moeder wordt gezegd te hebben gewerkt als dienstmeisje voor een Jood en er waren geruchten dat zij een kind zou hebben gekregen van haar werkgever.
Het bewijs hiervoor is echter nooit gevonden. Er waren enkel vermoedens omdat zijn oma altijd geweigerd heeft om de identiteit van de vader van haar kind prijs te geven.
Daarom zal hij het voordeel van de twijfel gekregen hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens mij wisten ze het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wisten de duitsers niet en de nazi's ook niet
12 jaar geleden
Bij der untergang vroer zo een man voor het trouwen of hij wel zuiver arisch was en iedereen zei hij is de fuhrer dus hij antwoorde eigenlijk niet, maar in veel boeken lees je dat zijn vader joods zou zijn maar dat betekent niet 100% dat hij dat ook is.