Waar is dat gedicht terug te horen?

Esmee Hendriks las haar gedicht voor op de Dam vandaag tijdens de Doden Herdenking.
Het gedicht zelf is wel te vinden, maar ik kan het filmpje waar ze het op leest niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Is het niet te vinden via uitzending gemist.
En anders misschien even wachten, als je mazzel hebt, heeft haat familie het gefilmd en staat het morgen op youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam terugzien via http://player.omroep.nl/?aflID=12470876.
Even doorspoelen naar 14.00 minuten en dan zie je de voordracht van Esmee Hendriks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trots

Een man, daar in mijn kamer,
ik zie hem, maar toch niet.
Hij zit daar maar te staren,
zonder dat iemand hem ziet.

Een man daar in mijn kamer,
ik ken hem, maar toch niet.
Ik vraag het aan mijn moeder,
maar mijn moeder ziet hem niet.

Bij mijn opa staat een foto,
in een lijstje op de kast.
Als ik hem vraag:“Wie zijn dat?”
dan antwoordt hij verrast;

“Die daar, dat is mijn vader.
Hij was jong en onbevreesd.
Hij is ooit een soldaat
in ons leger geweest. “

Een man, daar in mijn kamer,
Ik zie hem, maar toch niet.
Zachtjes snikkend huilt hij tranen,
Maar van trots, niet van verdriet

Alstublieft

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 4 minuten:
U kunt het op de volgende pagina wel terug horen,echter dit is niet op de Dam opgenomen.

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/910751/Arnhemse-wint-dichtwedstrijd-4-mei.htm