Hoe Klonk dat 'wijsje ook weer, waarmee rekruten opgewekt werden? 'Rotte tomaten! rotte tomaten ! Rotte tomaten?

hoeft niet ... Rekruten zullen zich wel herinneren dat...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet hoe het deuntje klinkt.
Ieder Vlaams kind heeft het vroeger wel gezongen.
Ik heb een link proberen te zoeken met de trompetmuziek, maar ik vond enkel het weklied "Reveille".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wil je niet opstaan .. blijf ie maar liggen .. zal je wel weten wat er van komt... bedoel je deze?