Is je huis beveiligen belangrijker dan een paar tientjes in de maand overhouden?

Ik heb gister iemand thuis gehad( beveiligings adviseur) die mij die vraag stelde nou weet ik niet wat ik moet doen is beveiligen luxe of noodzaak?

Weet jij het antwoord?

/2500

Denk het wel of je bent alles kwijt ALS er ingebroken word of hebt een paar maanden geen extra spaargeld dan is het handig om toch je huis te beveiligen Denk er wel aan dat asl je in een veilige buurt woont je je huis veel minder ( waarschijnlijk) hoeft te beveiligen dan in de stad

Oh jee, dit is weer pure bangmakerij!! Ok, als je je huis vol hebt staan met dure kunst en antiek, dan is het natuurlijk een vereiste (ook van de verzekeraar) dat je je huis beveiligd. Maar heb je geen kapitalen in je huis staan, dan volstaat een goed slot met dievenklauw uitstekend. Laat je niks wijs maken, die lui spelen in op je emoties en geweten.

Verschillend! Als je huis lelijk en arm is hoeft het niet beveiligd te worden, maar ander som wel lijkt me. Hou je als armoedzaaier 10tjes over (Niet rot hoor)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100