hoe werkt voedselbank rotterdam?En Wat zijn de voorwaarde ?

Ik heb geen geld meer om rond te komen, Als ik alle rekeningen heb betaald, huur , water , gas hou ik iedere maand misschien nog 15 euro over.. Daarom wil ik me graag daar aanmelden maar ik weet niet hoe , En hoe werkt het precies ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat staat op de website van die Voedselbank: http://rotterdam.voedselbank.nl/read/aanmelden_voor_voedselpakket. Je besteedbare inkomen moet onder een bepaalde grens liggen, je moet legaal in Nederland verblijven, en een hulpverlenende instantie moet jou er voor aanmelden.
Amadea
13 jaar geleden
Een voorwaarde in de praktijk is dat je in de schuldsanering zit.
Ook kan een verwijzing door de gemeentelijke "sociale dienst" helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
Nee hoor, je hoeft niet in de schuldsanering te zitten, je moet wel een bepaald te besteedbaar bedrag hebebn na aftrek van vaste lasten