Hoe kan ik meer vriendinnen maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
amigo
13 jaar geleden
leuk al die antwoorden maar mij lijkt het toch nuttig dat je er iets meer info bij geeft, ik neem aan dat je een vrouw/meisje bent????
het maakt toch wel uit of je 13, 33 of 63 bent voor de tips die je gaat krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoeveel vriendinnen heb je al?
En hoeveel wil je er in totaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 33. Ik heb 1 vriendin die ik niet erg vaak zie (we zijn erg uit elkaar gegroeid) en 1 goede vriend. Ik zou heel blij zijn met 1 goede vriendin, maar het lijkt wel alsof ik alleen met mannen bevriend durf te zijn. Ik trek Meestal naar mannen toe, dat wil ik eigenlijk veranderen. Maar mannen maken het mij makkelijker, die nemen zelf het initiatief.... (sorry als dat stom klinkt). Bij vrouwen weet ik niet goed hoe ik het moet doen :-S

Antwoorden (9)

Je kunt een groepssport gaan doen of in ieder geval sporten in een vereniging bij jou in de buurt, wellicht ontmoet je daar een paar leuke meiden!! Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door dingen te gaan doen waar je andere meiden tegen komt die hetzelfde leuk vinden.
Dan kan een hobby zijn of sporten.

http://www.goeievraag.nl/vraag/vriendinnen.59678
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een populair persoon heeft meer sociale vaardigheden en meer macht in een groep, waardoor het minder de neiging heeft zich op het anderen te richten en het gedrag van de anderen over te nemen (te ‘spiegelen’).

Populaire personen lachen en glimlachen minder dan hun minder populaire leeftijdgenootjes. Ook richten ze zich minder op hun groepsgenoten. Maar doen ze dit wél, dan levert dat bij hun groepsgenoot meer positieve gezichtsuitdrukkingen op.

Het belangrijkst is dus om ervoor te zorgen dat je sociale vaardigheden goed zijn. Als je geinteresseerd bent in de ander maak je vanzelf vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met mij vriendinnen worden
en als je dat niet leuk vind dan kan je op een sport gaan waar veel meiden op zitten!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geoepsaciviteiten. Van sport tot huurhuis clubs. Op Dansles.

Let wel. Er is een groot verschil tussen kennissen en echte vriendinnen.

Waarom heb je niet zoveel vriendinnen? Maak je moeilijk kontakt of raak je ze snel weer kwijt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriendinnen maak je niet!

Je ontmoet andere meisjes/vrouwen en als je ze aardig vindt en zij jou, dan kan er een vriendschap uit ontstaan.
Wees vooral jezelf, want daar heb jij het meeste aan en de ander zal die het beste waarderen. Anders zijn het niet "vriendinnen" waard.

Dus het enige wat je hoeft te doen is jezelf zijn en je op plekken begeven waar je andere 'personen' tegen komt. Niets meer en niets minder. De rest komt vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt vanaf wat je met meer vriendinnen bedoeld.. is het gewoon vriendinnen of echt goede vriendinnen die close bij je staan?

als je gewoon gezellig meer vriendinnen wil, dan kan je beter naar plekken gaan waar veel meiden komen, en die ongeveer hetzelfde interesse hebben als jou, zo heb je altijd iets om over te praten en het maakt sneller contact en wordt je sneller uitgenodigd om leuke dingen te doen bijf uitgaan, wat drinken , shoppen met hun nader hand.

de laatste als echte goede vriendin aan wil overhouden dan kan je beter aan een of 2 of 3 meiden gefocust contact houden zo maak je een hechte band, ik weet niet hoe snel je die band opbouw het hangt van jezelf en een ander af, want dan ga je ook meer op vakanties samen en dat soort dingen.

maar ik zal je tip geven hoe meer vriendinnen hoe meer onzin die je over je heen krijg als er een probleem aan het licht komt, want dan wordt jij zelf in mee gesleept en als je niet aan mee doet wordt je een buitenbeen, dus kom dan goed voor jezelf op.

succes met vriendinnen maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer zelf een clubje op te richten, een wandelclubje als je van wandelen houdt, of een kookclubje misschien? Dan halen jullie gezamenlijk de boodschappen en koken jullie gezamenlijk, nu eens bij de éen en daarna bij de ander(en). Een wandelclubje kun je via bijvoorbeeld 'beweegmaatje' opstarten, of je natuurlijk gewoon aansluiten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om meer vriendinnen te krijgen, dien je die vriendschappen juist niet speciaal te gaan zoeken.

Wees vooral jezelf en ga naar plaatsen waar (veel) meisjes samenkomen.

Een sportvereniging, een meidenclub en dergelijke..

Of ga naar dansavonden en kijk of er daar wellicht meisjes wat alleen zitten.

Op deze wijze kun je hen ook een beetje uit hun isolement halen..en hen zo wat helpen.

Veel succes hoor!!

Groetjes,

Ton