Wat vind jij van de stuntprijzen van kratten bier?

AMSTERDAM - Supermarkten moeten stoppen met stuntprijzen voor kratten bier. Dat stelt STAP, Nederlands instituut voor alcoholbeleid. De stichting vreest dat de lage prijzen kunnen leiden tot buitensporig alcoholgebruik, zeker nu veel jongeren examenfeestjes en vakantie vieren.

Persoonlijk vind ik dat het helemaal nergens over gaat.
Bier is bier, of de prijs nou hoog of laag is.

Maar goed, wat vinden jullie ervan? Duur of niet duur? Stoppen met drinken/kopen van bier?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Behalve betutteling van de overheid? Ik vind dat je producten OF moet verbieden als je vind dat ze slecht zijn OF mensen de keus moet geven. Als je vind dat jongeren van 16-20 alcohol niet weten te gebruiken, verbied het dan voor hun. Maar ga niet het hele land belasten omdat een 20-tal jongeren te veel bier drinken op hun examenfeestje. Verder is het natuurlijk de vraag hoe erg het is als je bij je eindexamen je een keer lam zuipt. Dit idee lijkt mij te veel op het idee om mensen meer voor internet te laten betalen omdat de kranten het zo slecht doen.. Ook zo'n vaag krom idee.

Hoe goedkoper het bier, hoe beter!! (geld wat mij betreft voor alles in de supermarkt)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100