Ik was vandaag in mijn fitnesscentrum,in de sauna zat een vrouw met een gsm en een andere met een ipod. Is dit toegestaan in een sauna?

En is dit niet schadelijk voor ons als je met apparatuur in de sauna zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ziet het probleem niet echt..
Kimath
13 jaar geleden
ik vind het vooral zielige mensen, dat ze niet even zonder dat apparaat kunnen. Je komt daar voor ontspanning, niet om constant te twitteren hoe gezellig het wel niet is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
miss niet gezond?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath,juist sauna is om te relaxen en om gewoon eens alles wat los te laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bepo dat zegt kimath toch juist?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zegt bepo ook: kimath is juist, sauna is om te relaxen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet maar niet zonder kunnen ze ouden het moeten verbieden voor de andere die komen tenslotte voor de rust
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt me vooral schadelijk voor de overige saunabezoekers, en ik vind het een beetje sneue types. Ach echt goed tegen vocht kunnen die apparaten niet en je kunt dat een handje helpen door nog wat extra water op de kachel te gooien, groot kans dat ze de volegnde keer die krengen niet meer meenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BraBart @eigenlijk om de waarheid te zeggen, denk niet dat dit een goed idee is dat vraagt om problemen...

Het beste antwoord

In de meeste sauna's is het niet toegestaan je gsm mee naar binnen te nemen ook i.v.m. privacy (foto's die je ermee kunt maken)
De huisregels van iedere sauna hangen duidelijk zichtbaar in elke sauna.
Schadelijk is het niet meer dan wanneer je ergens anders bent. Voor de apparatuur is het minder goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk wel dat het toegestaan is, maar het is absoluut niet goed voor je apparatuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
absoluut ,aangezien de sauna de temperaturen oplopen tussen 80 en 10 graden celcius...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tussen 80 en 100 graden ;-)
Het is niet schadelijk voor ons maar wel voor de apparatuur! En daarbij is een sauna een rust ruimte en is het niet echt wenselijk om een gsm daarbij te hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons in de sauna mag het sowieso niet. Er zijn haast geen gsm's meer zonder camera. En je mag de
Privacy van de mensen niet schenden door foto's en filmpjes te maken. Door uit te sluiten dat er gsm's mee naar binnen gaan voorkom je een heleboel problemen.
Vaak staat het ook in huisregels. Bij ons in de sauna is wel muziekaparatuur toegestaan. Mits op eigen verantwoordelijheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In alle sauna's waar ik geweest ben, was dit niet toegetaan. Dit ivm met privacy van andere mensen in de sauna. Kan me ook niet voorstellen dat er een sauna is waar dit wel mag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn fitnessclub is dit wel toegestaan,er zijn gescheiden sauna-afdelingen voor dames/heren..
Ik denk dat het wel mag. Veel mensen zeuren hier over foto's makwn met gsm maar de ipod is geen gsm en alleen de allernieuwste versie heeft een camera (kleine kans dat ze die heeft) verder zou ik het toch niet doen slexht voor de ipod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Da's geen gezeur, dat zijn terechte zorgen. Zou jij in een sauna willen zitten, tegenover iemand die een apparaatje heeft waarvan je geen idee hebt of er misschien een cameraatje in zit?
Ik kan mezelf niet voorstellen dat mobiele telefoons met camera toegestaan is.

En muziek met oordopjes zou wel kunnen denk ik, want het is met oordopjes, moet wel met mate zijn, andere mogen er geen last van hebben.