mijn beste vriendin wordt gepest door een jongen uit mijn voetbalteam wat moet ik doen

Toegevoegd na 3 uur:
ben een meisje van 13

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je een vent bent, gewoon zeggen dat hij daar mee op moet houden.

Op een leuke manier zeggen dat je ook zo wel vrienden wil/kan worden zonder te pesten...

Toegevoegd na 6 uur:
Leuk dat je er bij bent dat je een meisje van 13 bent, dat verandert de zaak.

Probeer het te negeren, of anders moet je toch als twee beste vriendinnen er iets van zeggen/aan doen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vindt haar waarschijnlijk gewoon leuk. Ik zou ze dus op een blind-date sturen met elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ik moest wel lachen toen ik het las.
zeggen dat ie zijn kop moet houden. En zo niet dan sla je hem gewoon van zijn tatert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon zeggen tegen die jongen dat hij moet ophouden. Of vragen of hij soms verliefd op haar is! Misschien schrikt hij daar zo van, of schaamt hij zich, dat hij er wel mee ophoudt.

Als het niet werkt, kan je naar je trainer gaan. Pesten is niet leuk en niet sportief. Als het goed is, kan je trainer je hier wel mee helpen.