Hoe kom je achter het adres van iemand.?

We weten in welke stad hij woont.
Maar kennen het adres niet.
Moet de gemeente als je ze dat vraagt ,het adres verstrekken.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
75.2K

Het beste antwoord

De gemeente verstrekt geen adressen. De Wet op de Privacy verbiedt dat.
In het telefoonboek heb je al gekeken?
Je hebt nog de personenzoeker.

Verder, als het werkelijk heel dringend is, zou je in de gemeentegids kunnen kijken, welke verenigingen er allemaal zijn. En de sites van die verenigingen kunnen bezoeken. Daar staan soms de leden op vermeld (zonder adres), maar dan zou je contact op kunnen nemen met het secretariaat.
Het is heus niet zo eenvoudig. Bij Adres Onbekend van de KRO (zondag tussen 12.00 en 2.00) hebben ze er ook altijd een hele kluif aan.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

nee, daar hoeven ze niet aan mee te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou zijn of haar naam in kunnen voeren in telefoonboek, dan komt hij als hij een vaste en open nummer heeft te voorschijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zijn achternaam weet, kun je het telefoonboek raadplegen en desnoods alle mensen met die achternaam in die stad bellen.
Maar er is geen enkele instantie - en eigenlijk ook geen enkel privepersoon - die zomaar privegegevens van een ander aan een derde mag verstrekken. Sterker nog ,het is zelfs strafbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee een gemeente mag jou die informatie niet geven ivm de privacie
Het beste kun je proberen via vrienden en kenissen proberen te achterhalen hoe iemand bereikbaar is of een advertentie plaatsen in een huis aan huis blad of een krant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt nog zoeken m.b.t. onderstaande site. Zij kunnen je eventueel ook verder helpen, mocht je het niet zelf kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de gemeente hoeft hier niet aan mee te werken als er niks strafbaar is gepleegd.

als je een paar gegevens hebt dan kun je kijken op de link onder. daar kun je op heel veel manieren zoeken naar gegevens van mensen.
Zelf heb ik het ook een paar keer geprobeerd, niet altijd met succes. Maar soms wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eerst eens in het telefoonboek kijken.
(online)
Anders check je ff diegene z'n hyves/facebook.
Gewoon op internet zoeken!
Suc6 (: