Wat vindt je het leukste van G.V.?

Zijn het de vragen, de antwoorden of de reactie's.
Of is er iets anders erg leuk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De (interessante) vragen en antwoorden, reacties, de humor in sommige reacties waar ik regelmatig erg om moet lachen, het gemêleerde gezelschap, de blik van herkenning bij elkaar, het aanspreken van je eigen creativiteit, het verwoorden van je antwoord en zeker ook het prikkelend aspect van je eigen mind. Dit laatste voor het verwoorden van je antwoord en het goed overbrengen ervan, maar ook voor het bedenken van vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Mijn antwoorden.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo zelfingenomen? :p ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tismenie opgevalle
AWM
14 jaar geleden
Waar blijven de minduimpjes dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze worden bang we weten wie het zijn!
AWM
14 jaar geleden
LOL!
Het leukste vind ik het beantwoorden van de vragen. Dat maakt jezelf creatiever, het lijkt of je heel slim bent en je leert veel, doordat je dingen opzoekt voor iemand of doordat je antwoorden van anderen leest.
Nadeel: Het is verslavend en neemt daarom veel tijd in beslag :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De spanning vooraf: de vraag of er een goeie vraag wordt gesteld die ongevraagd leuk en/of degelijk wordt beantwoord. En waardoor je verder, opnieuw of anders gaat denken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De interactie, ik vind dat zo intiem... Heerlijk is dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk vind ik het de mix tussen vraag, antwoord en reactie. Er komen regelmatig interessante vragen langs waar ik iets van leer of waarbij mij een antwoord of reactie doet verbazen / verblijden / lachen et cetera.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga met je mee +1
Dat er van alles meedoet aan GV, allerlei leeftijden, mannen, vrouwen, gelovigen, ongelovigen, afkomsten, noem maar op.

Je weet dat het zo is, maar iedereen is anoniem, dus je kijkt puur naar de inhoud. Dit levert een heel "zuiver" vraag en antwoord spel op.

Daarnaast vind ik het leuk om naar antwoorden te zoeken op vragen die me interesseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je al je vragen hier kwijt kan!
en er ook nog is professioneel antwoord op krijgt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het eigenlijk wel leuk om alles in de gaten te houden en dan te proberen een soort profiel voor jezelf op te maken van de anderen.
Vragen, antwoorden, reacties, wie reageert er op wat, wie krijgt veel kritiek en wie krijgt veel lof, dit en vele andere dingen samen, vind ik leuk.
Voor mezelf wil ik een soort profiler zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard is op GV het beantwoorden van de vragen leuk.
Het stellen van vragen vind ik handig. Je maakt gebruik van de expertises van de andere gebruikers.
Maar wat er vooral leuk is aan GV zijn de mensen achter de vragen. Door hun vragen en antwoorden, krijg je een beeld van bepaalde mensen. Dit maakt dat je de vragen en antwoorden van sommige personen volgt. Door wat de personen vertellen, heb je bij het zien van de avatar een bepaald beeld op het netvlies: bijv. jonge vrouw, twee kinderen, houdt van koken, is spiritueel en weet veel over......
Ook weet je de antwoorden van deze 'bekenden' op waarde te schatten. Je gaat sommige mensen waarderen en vindt andere soms irritant. Maar je weet ook dat het slechts schijn is, want wie de echte mensen achter de avatars zijn, is natuurlijk (een enkele uitzondering daargelaten) nog steeds een verrassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antwoord geven.
ik heb niet echt een kick op het best gegeven antwoord. maar meer op de racties op mijn gegeven antwoord.
ik lees ze allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leukste vind ik dat je met mensen van alle leeftijden,
niveau en afkomst van gedachten kunt wisselen, zonder dat je ze echt kent. Prachtig om al die antwoorden te lezen. Het is ook geweldig om antwoorden op je eigen vragen te krijgen en reacties op je antwoorden. Leuk dat de meeste GV-ers zoveel werk van een antwoord maken.