wat voor invloed heeft Google en Microsoft op de samenleving?

Google en Microsoft zijn concurrenten van elkaar, maar wat voor invloed hebben deze 2 bedrijven op de samenleving?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan op welk gebied van de samenleving je doelt? Anders is het wel een hele algemene vraag...

Antwoorden (4)

Mensen worden nog dichtere buren.
Informatie word gebundeld.
Informatie wordt meer ter beschikking gesteld,gedeeld.
Beslissingen worden vlugger genomen.
Rijken hebben hier meer zeggenschap in dan ooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er ontstaan meer huwelijken buiten de eigen regio door contacten via internet maar evenzovele scheidingen door datzelfde medium
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De arbeidsprodcutiviteit op kantoren loopt terug omdat medewerkers de hele dag tussendoor bezig zijn met Gmail, Google tal en MSN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de samenleving zelf is die invloed nihil.
Op het leven van mensen op zich en het verbreden van kennis en informatie en contacten wel veel maar dat is individueel.
De samenleving wordt bepaalt door mensen en hoe ze met elkaar omgaan en dat gebeurt alleen via real live contacten.