Wat ie een goed alternatief voor kerstkaarten om mensen een prettige kerst te wensen?

een prettige kerst wensen vind ik leuk maar de traditionele kaart of een mailteje vind ik zo saai

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Een kaarsje met een wens eraan, of een hangertje dat in de kerstboom kan. ik maak ook wel eens kleine waxine lichthoudertjes van olvaritpotjes beschilderd met glasverf en met lint er omheen.... Is leuk om met de kinderen te doen...
We maken ook een paar kerststukjes om naar het bejaardenhuis te brengen, is altijd erg welkom...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

je zou ze allemaal kunnen sms en of bellen.
het schijnt zelfs dat je een sms naar een vaste lijn kunt sturen en dan wordt je bericht voorgelezen als ze opnemen.
Alleen de kwaliteit van het vertellen is zeer slecht maar wel origineel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het hier eens. hihi suces.
bijdeze iedereen de beste wensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Waar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier zegt hij ja jij ook de beste wensen en fijne dagen je bent wel een volhouder zeg hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij ook ik kon het niet laten om onder je duiven te schieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@piraatje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joehoe..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha tja regeltjes he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja soms zakt mn broek tot onder mn enkels :-(
zo mocht ik niet vraen wat er met wikkileaks aan de hand was omdat men dacht dat dat het zelfde was als wat is wikki leaks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MERRY XMASS ERVRYBODY !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
let op haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@piraatje gdvr zit ik een hele tekst te schijven halen ze weer je vraag weg
bellen, langsgaan en een minikerstster brengen
13 jaar geleden
groot spandoek aan je gevel... met de beste wensen erop...
en de rest wie het niet kan lezen, even opbellen.. en wie je niet persoonlijk kent hier op Goeievraag de beste wensen zetten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kerstkransjes van koekjes kunnen kopen in de supermarkt of zelf kunnen bakken met een papiertje eraan met prettige kerstdagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een filmpje gemaakt met Photo Studio 3 voor Windows. Hierin heb ik eigen borduurwerken toegevoegd. Dit verstuur je met Picasa. Als ik een e-mailadres van je heb zal ik het naar je toesturen.
lokke.

Toegevoegd na 1 uur:
natuurlijk is het goed om in een pb.(is dit persoonlijk bericht? ) je e-mailadres te geven. Hoe kom je dan aan mijn e-mailadres?????

Toegevoegd na 3 uur:
kan je niet bereiken per e-mail. Krijg mailbox unavailable.

lokke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkleed als kerstman in het winkelcentrum gaan zitten en iedereen een kerstgroet meegeven, tezamen met een kerstkransje. Wel graag de chocoladen uitvoering met wit strooisel er op. Mmmm....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kaart of een mailtje is wel zo handig, zeker als je dit na heel veel mensen wil versturen.
als ik kerstkaarten versturen, dan maak ik ze zelf. Tenminste ik maakte foto zelf, maar fotografie is ook wel mijn ding.

Ik heb van de week een leuke mail gekregen met Een kerst groet.
Ik lag helemaal in een deuk, het ging over een dansende Santa, met het hoofd van de afzender.
http://www.dancingsantacard.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldige tip! Dank.
Via een lokale radio omroep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak zelf een ANIMOTO-filmpje
met foto's van jezelf/anderen
stuur dat op en zie het resultaat!

een 30 sec.filmpje is gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop tijdens je vakantie ansichtkaarten van de omgeving waar je geweest bent en verstuur die rond kersttijd vanuit je woonplaats. Of stuur ansichten met beelden van je woonplaats erop .Of maak een foto van iets en laat daar afdrukken van maken en stuur die rond de kerst op. Verder kan je een stempel laten maken met je afzender en een melding van prettige kerstdagen enz. Je kunt de stempel dan plaatsen op de ansichtkaarten of foto's.