Heb jij wel eens iemand verraden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben benieuwd hoeveel Ja 's komen staan.. Ik denk dat iedereen, hoe klein ook, ooit wel eens iemand heeft verraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat men 't vaak niet eens meer weet dat men wel eens iemand verraden heeft. Maar je hebt 't natuurlijk op allerlei niveau's.

Het beste antwoord

ja. maar het kon niet anders, het was om die persoons leven te redden, wat alsnog mislukt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heftig!

Andere antwoorden (15)

Nee, maar ik heb ook geen oorlog meegemaakt. Jij verwijst impliciet naar de Tweede Wereldoorlog. In zo'n situatie zou ik snel bereid zijn om iemand te verraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmmm, ik heb het te dik aangezet, he.
Ja; ik heb wel eens iemand verraden, maar ik ben geen oorlogsmisdadiger.

Toegevoegd op 02-06-2009 21:55:02
Was trouwens helemaal niet leuk, maar het kon niet anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nog nooit. Ben dat ook niet van plan.
Ik vind dat iedereen zelf verantwoordelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar als het nodig zou zijn, zou ik het zeker doen. Als iemand blijkt weg te komen met iets dat echt niet kan (in mijn ogen dan) dan zou ik zeker niet twijfelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja tijdens een spelletje, maar dat was dan ook wel de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Risk?
Nog nooit, en er moet een heel goede reden zijn wanneer ik er zelfs maar over na zou denken dat te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verraaiers zijn matennaaiers.
Nooit van mijn leven.
14 jaar geleden
Ja mezelf... Maar dat heb ik afgeleerd... Dat is te pijnlijk, dat is dus geen optie meer... Ik sta nooit meer toe mezelf te verraden, over my dead body...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor...

Maar die bewuste personen hadden het er ook zelf na gemaakt. Dus had ik op dat moment geen andere keuze om te voorkomen dat ik zel het slachtoffer van hun praktijken zou worden...

En het gaat er natuurlijk om dat je de juiste personen kent, wanneer je iemand gaat verraden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar volgens mij doet elk kind dat: klikspaan-boterspaan? In mijn volwassen leven nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben me er in ieder geval niet van bewust dat ik dat in mijn volwassen leven gedaan heb.
Al zijn er situaties dat het niet anders kan... En ligt het misschien ook aan de definitie die je aan verraden geeft. Ik heb bijvoorbeeld wel eens mezelf anders voorgedaan dan ik was, op een manier waar ik nu enorm spijt van heb - en dat kan je ook als een vorm van verraad zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, dat Lopendvuurtje;

Ik heb vast wel eens keuzes moeten maken waarbij mensen zich verraden gevoeld zullen hebben, maar die zijn dan niet gemaakt om die mensen te benadelen, maar omdat andere belangen zwaarder moesten wegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar dat was ook wel nodig, gelukkig is diegene er nooit achter gekomen maar diegene die gekwest werd wel dus heb er dan ook geen spijt van, hoewel het me in eerste instantie wel een slecht gevoel gaf.... Ik weet gelukkig zeker dat diegene die er baat bij had nu wél gekukkig is!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb weleens iemand verraden die bij mij dacht vreemd te kunnen gaan. Bij mij zitten zaniken over een chagarijnig wijf en bij zijn vrouw leugens vertellen over waar hij was geweest. Wie zijn kont brandt....