Bezorgt TNT vrijdag (vandaag) weer post in heel Nederland?

Ongeveer rond dit tijdstip of iets later komt bij mij de post altijd binnen. Bezorgt TNT alweer post?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik woon in de stad Groningen

Toegevoegd na 2 uur:
Net 1 brief binnen gekregen voor de post van vandaag. wel 2 uur later van een uitzendkracht maar niet van een TNT medewerker.

De andere post van de vorige week ligt nog op de dikke stapel van TNT, die is dus nog niet binnen.

Toegevoegd na 1 dag:
Vandaag post binnen gekregen. alleen van de belasting en de zorgverzekering. Ik begrijp niet waarom de achterstallige post nog niet binnen is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is afhankelijk van waar je woont. Het is nu kennelijk heel divers met de bezorging in Nederland. Soms wel , soms niet.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

nee ze staken drie dagen incl vandaag

alleen moet ik wel zeggen dat wij gewoon de post hebben ontvangen ook woensdag en gisteren

Toegevoegd na 9 minuten:
waarschijnlijk krijg je vandaag ook geen post als je het woensdag en gisteren ook niet gehad hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier bij ons is de post geweest ( TNT ) postcode 6903
Niet de vaste postbode, maar vermoedelijk een van de
uitzendbureau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond postcode 7400 wordt gewoon post bezorgd, zowel woensdag als donderdag als vandaag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm die post die ik vandaag heb gekregen hadden zij wel mogen houden houden .
Een vette rekening !
Ik woon in Zwolle en hier is ( tot mijn verbazing.. ) vandaag de post wel bezorgd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zijn niet waardeloos want ze bezorgen je 300 dagen per jaar wel de post
1) Niet alle postBODES staken
2) Niet iedereen die post bezorgt is postBODE, er zijn ook postbezorgers (daar zit een deel van het probleem: die hebben slechtere arbeidsvoorwaarden en minder uren en salaris, TNT wil dat alle postbodes postbezorger worden)
3) Niet alle post wordt via TNT bezorgd (ook een deel van het probleem want daardoor wil TNT bezuinigen)

Dus ja, het kan dat je post krijgt. En het kan dat je de post niet vandaag ontvangt, maar iets later - bedenk ook dat alle opgehoopte post weggewerkt moet worden.
Alleen pakketten, rouwkaarten, exprespost en medische post wordt sowieso bezorgd, staking of geen staking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
citaat:

"Niet alle postbodes van TNT Post leggen deze week het werk neer. Vakbond BVPP, die ruim vijfduizend TNT-medewerkers vertegenwoordigt, ziet geen heil in een driedaagse staking.

De andere bonden, Abvakabo FNV (9000 leden bij TNT) en CNV (1250 leden), zetten de acties gewoon door. Abvakabo-onderhandelaar Peter Wiechmann ziet ruimte voor een beter resultaat"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond Enschede wordt er wel post bezorgd .
En dat gaat via zwolle en ik denk dat zij daar niet staken !

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb mijn post wel ontvangen van mijn vaste post bezorger .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook bij ons in overijssel is vandaag de post bezorgd door de vaste postbode.