Kunne hele geheime documenten die door Wikileaks op Internet gezet worden zelfs de wereldvrede bedreigen (bv als ze over Noord_korea of Iran gaan?)

Toegevoegd na 3 minuten:
ik bedoel,als er hele geheime documenten dadelijk te lezen zouden zijn op internet door Wikileaks en die vertellen bv waar er hele geheime bases zijn met atoomraketten ofzo of over bv info over buitenaardse wezens (UFO's enzo,als die bestaan),word dan de wereldvrede bedreigd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee al die gegevens zijn allang bekend. Waar Wikileaks zo goed in is, is het openbaren van de achterkamertjes gekonkel. Het zou bijv. goed zijn om te weten hoe het balkenende regiem heeft gelobbyd in Amerika voor banen voor de Hoop Scheffer, voor Melkerd. Op gelijke wijze is vroeger aan het licht gekomen, dat een Prins van Oranje (Ook wel De Schavuit genoemd) steekpenningen aan een vliegtuigfabrikant vroeg. Maar waar de internationale kabels liggen is echt iedereen bekend. Zal ik nog een hele sterke, maar niet genoemde, potentieel doel vertellen: als Al Q hetzelfde effect wil bereiken als met de twin towers, dan moeten ze de kanaaltunnel opblazen. Dat is eenvoudig en zal een enorm effect hebben. Je dacht toch niet dat Bin Laden een teamvergadering over deze opmerking bijeen gaat roepen. Dat hebben ze allang overwogen! Nee, wat bijvoorbeeld een mooie leak was, de saudi koning vroeg of de USA de kop van de de slang niet kon afslaan. Dat plaatst dingen voor jou en mij in perspectief.

Voor regeringen staat op wikileaks geen nieuws; het zijn de presidenten en ministers die voor hun kiezers niet willen weten wat ze zeggen en denken.

Alles kan, ja echt alles. Maar... weet je wat? Jij en niemand anders bent degene die in JOUW leefwereld bepaalt wat zich daar wel of niet afspeelt. Datgene waar JIJ in gelooft zal zich in JOUW Leefwereld manifesteren. Want... je trekt aan wat je gelooft. Heb er dus alle Vertrouwen in dat, hoe bizar sommige zaken ook lijken, Alles perfect verloopt zoals het bedoeld is. Wij worden non-stop geïnformeerd via diverse kanalen. Tussen al die informatie zit heel wat 'Virtuele' informatie. Met andere woorden, vele zaken die wij te horen, te lezen of te zien krijgen zijn 'Fake' en wij nemen dat klakkeloos aan alsof het bij onze werkelijkheid behoort. Is het volgende nog nooit bij jou opgekomen? Als je alles op een rijtje zet dan heb je elk moment meerdere redenen om in doodsangst te leven. Maar... als je alles nog eens goed herbekijkt dan heb je evenveel redenen om in extase te leven. De keuze is elk moment aan onszelf welke Gedachten we voeding willen geven want... We trekken met onze gedachten datgene aan wat we voeding geven. Maak voor jezelf een duidelijk beeld van hetgeen jij wil bekomen in deze wereld. Focus je op hetgeen JIJ wil doen om de vrede in jezelf en jouw omgeving te handhaven. Ik heb mijn focus op de Glimlach versterkt want... ik ben er meer dan ooit van overtuigd dat wij allemaal de pineut zijn in een Verborgen camera Act waarin we non-stop geconfronteerd worden met Virtuele beelden die ons aan onszelf 'moeten' doen twijfelen zodat we later hoe dan ook zouden kunnen lachen met onze ongelooflijke goedgelovigheid en/of naïviteit. Laat dit alles maar rustig bezinken. Of je hier nu wel of niet in gelooft... er komt een dag waarop elk van ons, via talrijke ervaringen, verbaasd wakker zal schieten en tot hetzelfde soort conclusies zal komen. Vraag je eens vaker af 'Waar' de Verborgen Camera hangt en je zal merken dat je minstens één element kan ontdekken dat jou bewust maakt van wat zich nu werkelijk afspeelt in dit oh zo vernuftige energie-spel dat wij heus niet toevallig 'Het Leven' noemen. Nogmaals... niemand hoeft mijn visie te delen. Ik hoef geen gelijk te krijgen. De ervaring zal ons allen wijzer maken. Geniet dus met volle teugen en een stralende Glimlach van het herschikken van jouw dooreengeschudde puzzelstukjes en/of van het defragmenteren van jouw geïnfecteerde harde schijf ;-) De Glimlach is de beste detector, de beste anti-virus-assistent, de beste Life-Style-Coach in eender welke situatie. Maak er kwistig gebruik van!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100