Zijn er dit jaar ook anti-Sinterklaas acties? En zijn er weer Sinterklazen met gecensureerde kleding (kruis weg etc.)?

Dit jaar is het mij niet opgevallen.

Is die trend voorbij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Ook vorige jaren is het mij niet opgevallen. Was er een trend?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er al een trend was laten we dan hopen dat het voorbij is. Laat de Sint lekker zoals het is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet opgevallen?
Gelukkig maar dan.

Antwoorden (2)

toevalig pas het filmpje de sint gezien, die sint had zijn pak een beetje verwaardeloost, en jha zijn kruis zat ook niet zo goed meer.
maar ik kan niet zeggen dat die actie voerde:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat de vraag gewoon net te vroeg is, de goede man is vandaag aangekomen. Vanaf nu zal het circus dus wel in volle hevigheid op gang komen