Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke kado's moeten we onze kinderen/kleinkinderen dit jaar met sinterklaas verwennen? Wat is hot!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
838

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sinterklaas koopt de cadeautjes toch
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Deze is wel erg leuk om aan je kind te geven. Maar dan ben je wel gelijk klaar denk ik. Het is namelijk een beetje prijzig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar houden de kinderen van? Hoe oud zijn ze en wat is er 'hot' in hun leeftijdscategorie?

Die vragen moet je, je jezelf eens stellen. Een kind wat van knutselen houdt maak je misschien niet blij met een auto, en ook niet andersom.

Maargoed, ik ben even op de website van Bart Smit gaan kijken.
Als het kindje nog maar heel klein is: Fisher-Price activity tafel met licht en geluid.
Als het kindje al iets ouder is; wat dacht je van Duplo, Barbies of een speelgoedauto?
Als het kind ongeveer 7 jaar oud is kun je hem/haar misschien een leuk boek cadeau doen! Maar dan wel een boek wat misschien bij de interesses van het kind past.

Oudere kinderen houden vaak van spelen op de Wii/DS/Xbox/PSP etc.

Of misschien het speelgoed van het jaar.
http://www.speelgoedvanhetjaar.nl/

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lego, is nog steeds leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik ook. +
Vanuit de vraag... Wat is hot!!!

Afhankelijk van de leeftijd van het kind.

Puber = computergames en dan graag wel vanaf 12 en 16+ anders is het te kinderachtig.

Voor de wat kleineren:
Dora, Diego, MegaMindy, Cars

Voor de tusseninners
Bakugan schijnt erg populair te zijn.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Abonnement op GV, zitten we met z'n allen op te wachten. Laat de kinderkens tot mij komen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tabasco dat is pas HOT!!!

En ik weet zeker dat ze ervan onder de indruk raken als ze het gebruiken!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kinderen hebben vaak al zo veel speelgoed...
Geef ze een keertje een kaartje voor een leuke kindervoorstelling / circus / bioscoop / dierentuin of pretpark. dat is weer eens iets anders en de kinderen hebben dan na sinterklaas en de kadootjes van die avond ook nog iets leuks in het verschiet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding