Iemand die naar een (voetbal) wedstrijd gaat om hier rellen te schoppen.
Het is dus maar de vraag of hij echt een sport fan is, want meestal komt hij alleen voor de rellen/actie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het is eigenlijk hetzelfde als "hooligan".
zo'n persoon is er op uit om rotzooi te trappen,in en/of buiten een stadion en/of tijdens/na de wedstrijd.

dus vandaar: relsupporter: er wordt alléén d.m.v. opruiende opmerkingen aangezet tot rel schoppen.