Zijn de aankomende veranderingen in het hoger onderwijs qua studiefinanciering ook van toepassing op studenten die op dit moment al studeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja

Het beste antwoord

Wat betreft de prestatiebeurs, deze is dit jaar ingegaan. Iedere nieuwe student die dit jaar voor het eerst een stufi aanvraagt heeft te maken met de prestatiebeurs. Slaag je voor je studie, dan krijg je het cadeau. Anders wordt hij omgezet in een lening. Dus met een beetje pech kun je alles wat je van het DUO krijgt terugbetalen.

Dus studenten die al bezig waren met een studie hebben er geen last van.

Slagen dus!!