Wat doet dhr. Balkenende tegenwoordig nog? Hij doet zelfs de nabeschouwingen niet....

Ik bedoel hij kan toch nog wel wat doen en zo ja, wat doet hij dan nu nog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je echt precies wilt weten wat hij doet dan kijk je toch stiekem even in zijn agenda?

http://www.rijksoverheid.nl/regering/bewindspersonen/jan-peter-balkenende/agenda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'kep net gekeken, onze prime minister heeft het nog best wel druk...........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad. Het is volgens mij een hardnekkig misverstand dat hij niks doet. Alhoewel hij altijd business class vliegt, zijn eigen chauffeur heeft en een vorstensalaris heeft zal het best zwaar zijn.

Andere antwoorden (3)

De weledelzeergeleerde Doctor J.P. Balkenende houdt nog een oogje in het zeil tot het rechts zooitje ongeregeld even zijn tijd mag uitzitten tot de volgende verkiezing...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JP is demissionair minister-president en handelt de lopende zaken af totdat er een nieuw kabinet is gevormd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Sjimbeck;

Hij is nog steeds MP, zij het dan demissionair, en volgens zijn LinkedIn-profiel is hij ook nog niet op zoek naar iets anders.