Als ik via kadaster online een eigendomsakte van een adres bestel, krijgt eigenaar dan een melding?

Ik wil van een huis achterhalen wie de huidige eigenaar is. Via kadasterdata.nl kan ik dat blijkbaar opvragen (tegen betaling van 25€).
Ik wil echter niet dat de eigenaar dit te weten komt. Krijgt die een melding daarover? Met de gegevens van degene die het heeft opgevraagd?

2.1K
tinus1969
een jaar geleden
Wat een oplichters bij kadaster data. Op de site van het kadaster zelf kost dit maar 2,80 euro!
SimonV
een jaar geleden
Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat de eigenaar een melding krijgt, maar ik heb geen bron kunnen vinden die dit bevestigt.

Geef als eerste antwoord