Is het mogelijk om Putin uit te schakelen?

Ik bedoel, kan hij gevangen genomen worden of eventueel vermoord worden?

ronron1212
2 jaar geleden
Alles is mogelijk ligt aan de andere krachten in Rusland.
SentWierda
2 jaar geleden
Het is mogelijk dat Poetin al enige tijd geleden een dubbelganger heeft 'opgeleid' - en dat die (zonder dat we het merken) zijn plaats inneemt. Die dubbelganger kan vervolgens vermoord worden door de geheime dienst van Rusland....
De echte Poetin ontspringt dan de dans.

Antwoorden (1)

Die kans lijkt nihil.
Poetin gevangen nemen gaat erg moeilijk, omdat hij de totale controle heeft. Het ogenschijnlijk gekozen parlement – de Doema en de Federatieraad – zit vol met zijn plaatsvervangers.
Poetin vermoorden lijkt ook onmogelijk. De speciale dienst die verantwoordelijk is voor de veiligheid van de Russische president telt in totaal meer dan 50.000 werknemers. Maanden voordat Vladimir Poetin zijn woning verlaat om ergens in het openbaar te verschijnen, is zijn beveiligingsteam al onderweg. Eerst analyseert het team alle mogelijke dreigingen: criminele activiteiten, sociale onrust, beeldperceptie en zelfs de mogelijkheid van natuurrampen, zoals aardbevingen of overstromingen in de regio tijdens het mogelijke bezoek. Zie verder:
https://www.rbth.com/lifestyle/334220-how-putins-bodyguards-operate
SimonV