Waarom is de koning met een lijnvlucht terug gevolgen vanuit Griekenland?

En niet met het regeringsvliegtuig. Had iedereen mee terug gekunt
gevolgen moet zijn gevlogen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

De reden daarvan stond al in de nieuwsberichten: het regeringsvliegtuig was reeds teruggekeerd naar Nederland toen de koning besloot om zijn vakantie af te breken. Het is beter voor het milieu om dan een reeds ingeplande vlucht te gebruiken voor de terugreis, in plaats van het regeringsvliegtuig daar nog een keer voor heen en weer te laten vliegen.
Amadea