Is Obama eigenlijk Osama?

Complottheorie! Er zijn tientallen filmpjes met deze bewering. Wat denk jij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee joh, dat is echt niet zo!

Is Oprah niet echt Opera? Is Balkenende niet echt Balkende? Is Beatrix niet echt Beatnix?

Wat een rare vraag eigenlijk. Een weldenkend mens denkt niet aan een complottheorie.

Je wilt niet weten wat ik echt hierover denk. Laat ik het zo zeggen: Een subset mensen met teveel vrije tijd...

Ha, die Sjors nr2; Ik krijg al snel weke kniëen als het om een lekker complottheorietje gaat, maar het moet toch wel een béétje gefundeerd zijn.

Neen.

Nee, Obama is niet eigenlijk Osama (of andersom). Ik denk ook dat de filmpjes heel leuk zijn, maar ik kan op deze zelfde manier aantonen dat jij eigenlijk een 'mier' bent, of 'Sinterklaas' (welke dan het dichtst bij deze 'complottheorie komt) of....ach bedenk iets. :D

he sjors 2, ben jij eigenlijk niet sjors 1 Nee Obama is zeker weten niet Osama

Zelfs al zou hij eigenlijk Osama heten: nou en? Er zijn ook een hoop mensen die Saddam, Joseph of Adolph heten.

Dat moet je aan Georgina Verbaan vragen. Die heeft in ieder geval goed op zijn ogen gelet!

Bronnen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/12109

Rechtse amerikanen doen er alles aan om linkse politici in een slecht daglicht te stellen

Al 7,5 jaar op zoek naar staatsvijand nummer 1, Osama, duizenden doden verder, de hele wereld op zijn kop en in crisis, blijkt hij opeens president van de V.S. te zijn. Lekker geloofwaardig!

Totale onzin. Als je ook maar 1 moment getwijfeld hebt of het waar was, heb je geen enkel besef van realiteit.

hou nou toch eens op met die onzin, is beatrix wellicht kolonel Boshardt?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100