IS er een woord voor iemand die willens en wetens blijft volhouden nummer 1 van NEderland te kunnen worden

IS er een woord voor iemand die willens en wetens blijft volhouden nummer 1 van NEderland te kunnen worden terwijl heel Nederland hem al heeft duidelijk gemaakt dat hij geen schijn van kans heeft. En dan nog verbaast is over de uitslag ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zeeuwse babbelaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfverzekerd

Toegevoegd na 54 seconden:
en zoals c4th als zei: fantast

Toegevoegd na 3 minuten:
doordouwer, Doordrijver, Taaie, Volhouder, knokker en aanhouder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorzetter, gelovige, vechter

Ik neem aan dat je het over balkenende hebt?
Er zijn toch nog ruim meer dan een miljoen mensen die wel op hem gestemd hebben. En hij gaat ervan uit dat als gelovige hij de steun van god heeft die wonderen kan verrichten. Dus tot op het allerlaatste moment had dat nog kunnen gebeuren.

Daarnaast, wat moet je anders? Al vooraf opgeven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand met visie, wil en doorzettingskracht. Tegelijk iemand die in een andere wereld leeft, en een beetje grootheidswaanzin heeft.

Het enige wat je niet kan zeggen is dat iemand ongeloofwaardig is. Zeker niet als het gaat om iemand die wel in de top van Nederland verkeerd. Een appel kan gek rollen dus je weet niet of iemand echt nooit nummer een kan worden.

Als je het hier over bv geert wilders zou hebben: 6 jaar geleden had niemand gedacht dat hij een schijn van kans had ooit te regeren. Nu zijn de kansen serieus dat hij in het kabinet komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EEN DRAMMER.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een diehard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een opdringerige optimist met oogkleppen voor.
13 jaar geleden
Ja hoor, zo'n begrip heeft al een naam. Namelijk: BakEllende..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, 'n dagdromer.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een narcist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan waar hij nummer een in denk te zijn....

Toegevoegd na 10 minuten:
Het juiste antwoord is: W - I - L - D - E - R - S