Op 29 maart 2017 heeft het Verenigd Koninkrijk in een brief aan de Raad het EU-lidmaatschap formeel opgezegd door een beroep te doen op artikel 50 van het Verdrag van Lissabon.
Alleen de datum staat nog niet vast.
Bij deze opzegging gold nog de datum van 29 maart 2019.
Brussel verleende een verlenging van zes maanden, resulterend in een nieuwe exit-datum van 31 oktober 2019. Het is dus de vraag of deze datum wel gehaald wordt.
Toegevoegd op 23 oktober 2019 09:55: tekst
SimonV
4 jaar geleden
paulos
4 jaar geleden
Bedankt Simon