waarom mogen politici gisteren wat anders zeggen dan vandaag

inzake aow wilders

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat nou zo wonderlijk is? Als de PVV zou vasthouden aan die AOW, was heel Nederland over ze heen gevallen met het verwijt dat ze geen regeringsverantwoordelijkheid zouden willen nemen en de AOW zouden gebruiken om deelname te vermijden. Sterker nog vlák voor de verkiezingen krégen ze die kritiek al!

Het beste antwoord

Dat mag iedereen. Politici zijn gewone mensen.
Er zijn gelukkig geen wetten die voorschrijven wat je wanneer mag zeggen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is politiek welcome to the real world
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat 'de kennis van nu', anders kan zijn als die van gister. Daar is overigens een term voor bedacht:
Politieke draaikonterij....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze denken dat normen en waarden niet voor hen gelden.