Hoe komt Balkenende aan zo ontzaglijk laag rapportcijfer?

NEDERLANDERS geven hem een 3,1 gemiddeld,stem zelf pvda,maar is dit niet wat al te gortig?

alleen Wilders scoort nog lager

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pvda heeft al eens gefaald, met cohen falen ze nog een keer als je het mij vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens Ton, alleen is dit relevant de vraag is anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dacht je dan dat ze in een nieuw kabinet komen?

Het beste antwoord

Het is een beetje een saai mannetje en Nederland is wel op hem uitgekeken. Het is momenteel erg populair om Balkenende weg te willen hebben, dat zal wel meespelen.
Ik zou trouwens wel graag een bron van die 3.1 zien. De Telegraaf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is uitvoerig op het rtl 4 nieuws geweest met frits wester

Andere antwoorden (5)

Hij krijgt dat cijfer omdat nederland JP zat is na twaalf jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PLUS ,maar het is 8 jaar nu he,hij kwam in 2002 aan de macht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dacht twaalf jaar, maar van '98 tot 2004 in het buitenland gewoond, dus heb wel een stukje gemist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We weten het niet dus strooien we gewoon met cijfers..
Waarschijnlijk krijgt hij dit cijfer puur uit medelijden inplaats van de verdiende 1,6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is de bron van dit cijfer? JP krijgt al jaren vele cijfers. meestal niet al te hoog, ik denk dat dat komt omdat hij nooit zegt namens ons allen te spreken, hij is teveel een CDA-er gebleven in plaats van een premier van en voor alle Nederlanders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is net als met een relatie. Na 12 jaar is het uit, tenzij je ziet dat iemand met je meegroeit. Als je tegen een journaliste zegt: U kijkt zo lief, dan is het afgelopen met je. Dat is oude mannentaal, iemand die niet bij de tijd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die in het middelpunt van de publieke belangstelling terechtkomen, worden 'verbruikt'. Men bekijkt al hun daden /woorden onder de microscoop, alles wordt gewikt en gewogen .. Het zijn uitzonderingen die het volhouden op de hoogste posten van het land. Misschien al goed.