Op de kandidatenlijst voor de TK verkiezingen op 9 juni mis ik lijst 11. Hoe komt dat?

Ik lees de Volkskrant en daar is Sigmund (stripfiguur) campagne aan het voeren voor zijn lijst 11. Maar dat zal niet verklaren waarom er op de kieslijst niets staat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op 6 mei 2010 heeft de Kiesraad Lijst 11 ongeldig verklaard. Tevens zijn Lijst 15 (Heel NL) in zeven en Lijst 19 (LEF) in twee kieskringen ongeldig verklaard vanwege een tekort aan ondersteuningsverklaringen.
Bronnen:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat 19 die EPN, Evangelische Partij Nederland was, de lijst staat er tenminste bij mij op, maar zonder naam. Voor het overige is het volgens mij correct wat je schrijft. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Ben weer wat wijzer geworden.