We stevenen er volgens de peilingen recht op af: een kabinet VVD-CDA-PVV. Is dat zo?

Toegevoegd na 8 minuten:
Het is wel de manier om de PVV te lozen. Als de PPV niet mee doet is hun rol in de politiek uitgespeeld, als ze wel meedoen wordt zichtbaar dat ze geen goede mensen hebben.

Toegevoegd na 10 minuten:
PPV is PVV

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ach welnee, andere combinaties zijn ook mogelijk. Denk je echt dat er bij de gevestigde partijen vertrouwen bestaat in de achterban van de PVV? Er komt een andere oplossing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie geeft hier toch die minnen? Is n heel normaal antw.van ineke! Plus!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel juist

Andere antwoorden (6)

Volgens het CDA niet.

Misschien VVD PVV & iets anders....

of pvdA CDA D66 Groen Links PvdD SP en nog wat rommel uit de kast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CDA heeft slechte ervaringen met nieuwkomers, daarnaast gaat het de komende tijd om de economie en de PVV is op dat gebied nog conservatiever dan de SP. en slecht voor ons aanzien VVD & CDA kijken dus wel beter uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de kans is klein dat de VVD niet in de regering zal komen. Het is wel moeilijk in te schatten of de PVV daadwerkelijk in de regering komt, dit zal moeten blijken na de verkiezingen (met name PVV-CDA ligt wat moeilijk). Ook het ecomisch programma van de PVV zal een behoorlijk struikelblok vormen. Maar de combinatie VVD-CDA-PVV is zeker niet ondenkbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk wel dat we n rechtse coalitie krijgen maar met n minderheidskabinet van VVD en CDA en gedoogsteun van de PVV! Het zal n rare situatie zijn want in dat geval word Rutte waarschijnlijk geen premier maar Neelie Kroes. Maar er kan nog van alles gebeuren,tzijn maar peilingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat de PVV en VVD straks genoeg stemmen hebben, om samen te regeren.
Ook als de PVV niet mee gaat doen, zal ze haar tijd gaan gebruiken om als een luis in de pels te gaan zitten bij de overige partijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is zo de vvd wil het liefst met die 2 partijen regeren

volgens de jongste peiling

vvd 36

pvv 16

cda 24

dat is 76 zetels ,kan net zie ik