mag je haarspeld in hebben als je op gevangenis bezoek gaat?

ik heb haarspeld in mijn haar moeten die eruit bij de controle?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Per gevangenis locatie hebben ze weer andere regels. Dit zou je dus even moeten checken bij de locatie waar je op bezoek wilt. De overheid geeft trouwens niet aan dat dit verboden is. Overigens denk ik niet dat ze daar moeilijk over gaan doen. Zolang je maar geen lichamelijk contact maakt met de gevangenen maar dat is ook streng verboden. Check het even bij je locatie en dan weet je het zeker.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel Milou