Wat wil Wilders allemaal, wat heeft hij?

Waarom is turkse president Erdogan een mafkees? Waar heeft dat mee te maken. Erdogan heeft in Turkije binnen 8 jaar heelveel veranderinge gebracht. Waardoor het volk heel blij mee is geworden. Hoe kan nou zo'n president een mafkees zijn..
Iemand enige idee op de woord van Geert Wilders?
Ik snap het niet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Wilders vindt hem een mafkees, omdat hij niet het land in mag komen. Zo simpel is het. Heel persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Voor Geert Wilders zijn alle Turken mafkezen. Zo zwart/wit denkt hij nou eenmaal. En het enige wat hij wil is de macht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt dus ook nl 2 gekeken: ) Erdogan is niet goed voor z'n land geweest,hij is zelfs de cel ingezet omdat hij verkeerd bezig was,de Militaire Politie,heeft hem opgepakt,dat hij nu weer aan de macht is verwonderd me! En mafkees of knettergek Wilders weet zn woorden wel te kiezen. Denk dat ie wel ns veel stemmen kon krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft in de cel gezeten, omdat die een gedicht had voor gelezen. Had niks mee te maken met militaire enz.. Het was gewoon heel normal gedicht.
zondag
13 jaar geleden
Dat was niet zomaar een gedichtje Babyfaced. Hij werd ervan beschuldigd dat hij het volk ophitste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad: "Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten." (Ziya Gökalp)
zondag
13 jaar geleden
Dank je SuzyQ. Ik kon het niet meer vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noem je dat een heel gewoon gedicht ?????????????????????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk vind ik zowel degene die dat in alle ernst schrijft als degene die dat in alle ernst voorleest mafkezen. Maar als Wilders dat opmerkt, zou dat ineens zijn omdat hij álle Turken mafkezen zou vinden. (Zie bijvoorbeeld antwoord hierboven.) Wat je verder ook vindt van Wilders, de kwalificatie 'mafkees' voor Erdogan is zo gek nog niet. Het is onder zijn bewind dat Turkije wel eens zijn seculariteit zou kunnen verliezen.
De vraag of Erdogan wel of niet iemand is die verantwoord heeft gehandeld, die zou ik absoluut niet kunnen beantwoorden.
Maar, zie onderstaande link, deze uitlating van Wilders is absoluut onverantwoord. We moeten vrezen voor een dergelijk man, die buitenlandse relaties kapot maakt.
Het is zo n zwart-wit denker en dan nog helemaal kortzichtig,..... hij moet eigenlijk een etiketje krijgen als hij zich uit over dingen waar hij geen verstand van heeft (en dat is bijna alles): Svp de uitlatingen van deze man met een grote korrel zout nemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oehjoejoeh, dat turkenland hebben we toch niet nodig of gaan we geiten importeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt geen idee of zijn uitspraken waar zijn, maar je vindt in ieder geval dat ze niet uitgesproken zouden moeten worden? Brrr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compensatieplus Ineke +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit niveau moet niemand zulke uitlatingen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met heel veel uitspraken die Wilders doet gaan andere later mee aan de haal.Wilders durft dat te zeggen wat anderen allang dachten.Niet dat alles wat hij zegt goed is maar als iemand hier in huis iets absurds zegt zeg ik ook man je bent gek.Waarom mag dat niet in de politiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Op dit niveau moet niemand zulke uitlatingen doen."
Hoe meer hoe beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij er wel verstand van?
Wilders moet je serieus nemen vanwege het aantal stemmen dat hij krijgt. De persoon van Wilders is totaal oninteressant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij wil op het pluche en heeft nu nog een grote mond,maar dat wordt vanzelf minder als hij in de regering zit,met één of meer coalitiepartners. Want ook hij zal,als hij regeren wil een enorme scheut water in de wijn moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilders is een storm in een glas water, zal aardig wat stemmen halen deze ronde, de volgende keer dat er gestemd wordt, zullen zijn zetels gehalveerd zijn. Wegens onkunde! Dan worden de mensen die zijn gebral nu wel aardig vinden weer wakker, net zoals vele van dat soort partijen in ook de ons omringende landen! Groot worden niets uithalen, en dan roemloos via achteruitgang van het toneel verdwijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We weten al dat je dat vindt. Heb je ook een antwoord op de vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want ik ben kortzichtig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bewerkstelligen dat turkije niet aansluit bij hoe dat nou ook alweer......