Als Rutte premier wordt gaat hij dan de geschiedenis in als eerste single/vrijgezel?

4 jaar geleden vertelde hij nog in de camera,ik ben ijverig op zoek,helaas voor hem heeft hij de ware nog niet gevonden.

http://www.elsevier.nl/web/10148524/Biografieen/Tweede-Kamerleden/Mark-Rutte.htm

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, dan wordt hij de eerste vrijgezelle premier. Wat overigens niets zegt over zijn kwaliteiten als premier: dat heeft er volgens mij niets mee te maken, dat gaat om andere zaken. Ik stem zeker niet op hem, maar of hij wel of niet vrijgezel is vind ik een non-issue.

Nee hoor. Er zijn heel veel vrijgezellen in de hele wereld.

Ik vind dit een nogal insinuerende vraag. Voor Nederlanders maakt het wellicht niet uit dat Rutte homo is. Voor sommige buitenlanders wellicht wel. Als hij in het verleden als eens heeft gedroomd premier te worden, dan deed hij er goed aan zich seksueel neutraal op te stellen. Een openlijke homo zou het op buitenlandse bezoeken toch wat lastig kunnen krijgen.

Precies, dan wordt hij de eerste vrijgezelle premier van Nederland. Heerlijk zo'n vent, kan hij lekker lang doorwerken en brengt hij zijn geld tenminste op. Die andere hebben altijd zo'n rotsmoes dat ze naar huis moeten, omdat hun gezinnetje op hun zit te wachten.

Ja, er waren wel ministers die vrijgezel waren, zoals I. A. Diepenhorst, woonde bij zijn moeder.

Dat weten we nog niet. Misschien heeft hij dan, als het zover komt, opeens wel een partner. Een dame of een heer, wat maakt het uit?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100