Waar haalt de PVV het geld vandaan in hun begroting?

Dit omdat de PVV alle populaire standpunten lijkt te kunnen innemen, in tegenstelling tot de overige politieke partijen die wel moeten bezuinigen op gevoellige punten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De twee grootste posten waar de PVV geld wil weghalen zijn internationale samenwerking en openbaar bestuur. Maar ook het milieu, defensie, en sociale zekerheid zijn grote bezuinigingsposten.

Kijk eens in de doorrekening van het Centraal Plan Bureau. Deze instelling heeft alle voorstellen van de PVV doorgelicht en berekent hoeveel het kost en/of oplevert. Best interessant om te lezen, ook van alle andere partijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tnxs voor link!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan!

Andere antwoorden (2)

Ja, van de "linkse hobby's". Theaters en bioscopen dicht, en de rest van de wereld mag stikken. Krijgen we werkkampen en stadscommando's (waar heb ik dat eerder gehoord) voor terug. Maar we mogen wel op ons 65ste met pensioen...

Toegevoegd na 45 seconden:
Oh ja, de "linkse" omroepen worden ook de grens over gejaagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kritiek op de PVV is prima. Maar probeer je dan tenminste te verdiepen in hun standpunten en middelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet genoeg over de PVV... Je hoeft maar een paar minuten sound bites te luisteren van GW's stromannen. Bewijs genoeg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Maartje, hun standpunten zijn geweldig (met geweld).
De migranten worden afgeknepen, alle subsidies gestopt, mensen worden het land uitgezet.