Waarom wordt prof. mr. Pieter van Vollenhoven niet alsnog in de adel verheven?

Ik weet de reden waarom er destijds voor is gekozen het niet te doen. Maar als je nu ziet dat de (met alle respect overigens) 'burger' prinsessen zonder ook maar iets voor ons land te hebben gedaan bij voorbaat al in de adel verheven worden. Vind ik dat prof. mr. Pieter van Vollenhoven dit zeker ook verdiend met wat hij voor Nederland en de koninklijke familie heeft betekend!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker wel. Zo is het hem gelukt om op dezelfde dag jaren te zijn als zijn schoonmoeder.

Antwoorden (1)

er zijn zoveel mensen die veel voor ons land hebben gedaan, zonder dat ze in de adelstand worden verheven. ik vind dat voor Pieter ook niet nodig.