Pechtold zegt ''Dit land is van niemand'', waar kan ik het beeldmateriaal vinden?

Hallo,

Ik zoek het beeldfragment waarin Pechtold zoiets dergelijks zegt als dit land is van niemand. Ik heb het van de week nog op tv gezien maar kan het nergens terug vinden. Misschien zijn er ook nog wel andere beeldfragmenten te vinden waarin dit word gezegd.

Het is voor een betoog dat ik schrijf, ik zou diegene erg dankbaar zijn die mij aan dit stukje kan helpen of iets wat er op lijkt.

Met vriendelijke groet

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je bent het laatste stukje van zijn zin vergeten: "Nederland is van niemand in het bijzonder". Dat zei Pechtold in zijn speech op het D66-congres in Papendal bij Arnhem, op 16 april 2016. Hier is het na 17 minuten en 52 seconden te zien en te horen: https://www.youtube.com/watch?v=gwBHboEd0R0
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat geweldig snel het antwoord waar ik naar zocht! Hartelijk dank Amadea! Met vriendelijke groet