Waarom zijn de grieken zo inhalige (of gek op stakingen)

ik denk dat iedereen wel weet dat je moet bezuinigen om je schulden te kunnen betalen. Hoe willen ze anders weer financieel gezond worden? Waarom willen ze gewoon niet ff door de zure appel heen bijten?

Toegevoegd na 13 uur:
ik bedoel zien de grieken niet in dat bezuinigen de enige oplossing is_

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ieder land heeft eigen cultuur en gewoontes. Het is de griekse overheid gelukt om de hele EU om de tuin te leiden mbt de financiele toestand. Nu komen er regels om de hoek kijken waarbij ik ben benieuwd hoe een nederlander zou reageren als het hem zou overkomen. Wij worden al gek als er wordt gesproken van een verhoging van 65 naar 67 jaar vwb je pensioenleeftijd.
Heb je ook nog te maken met een heel andere cultuur die een stuk temperamentvolelr is als die van een nederlander.
Betwijfel of een griek inhaliger is als een nederlander, wij zijn alleen zakelijker ingesteld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de pensioenleeftijd gaat van 53 naar 65

dat is 12 jaar te extreem voor de grieken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Pffff, en dat in die hitte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit doen niet alleen de grieken, alle zuidelijke landen doen hetzelfde. De zorgen zijn voor morgen.
Zij komen alleen van hun luie je-weet-wel om het recht van het zitten op hun luie-je-weet wel te verdedigen.