Is het leger van Marokko sterk?

Staat dat leger sterk of zwak vergeleken met de landen in Afrika? Door welke landen worden ze versterkt en is het een succesvol leger?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Marokko heeft het meest gedepolitiseerd en professioneel leger in de Maghreb, in vergelijking met Tunesië, Algerije, Libië en Mauritanië. De Royal Armed Forces hebben als belangrijkste missie de bescherming van de monarchie en de Sahara.
fremar
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Algerije staat 26e en Marokko 61e op de global World ranking…
10 maanden geleden