Is het niet zo, dat wat we ook stemmen, toch niets uitmaakt, en we gewoon vissen zijn in de kom, en eten wat erin gegooid wordt?

Ik vertrouw het hele politieke spelletje niet. Het lijkt zo'n soapserie, entertainment dat niets meer met de werkelijkheid te maken heeft. Dingen die gebeuren moeten gebeuren toch. ongeacht wie regeert. nouja misschien kan iemand mij op knappere gedachten brengen, ik sta open.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat maakt wel uit als we een rechtse regering hadden werden we niet meer bestolen van ons geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het maakt inderdaad niet uit, of je door de hond of door de kat gebeten wordt, want gebeten wordt je. Maar ik welke mate en hoe sociaal het gebeurt dat is wel degelijk te beïnvloeden door op de juiste partij te stemmen.

;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha leuk antwoord. dank je wel.+
Nu je de antwoorden op je vorige vraag hebt gezien, begrijp je neem ik aan dat het wel degelijk verschil uitmaakt.

Bezuinigd zal er sowieso worden, maar waar het geld vandaan gehaald wordt hangt af van de verkiezingsuitslag.
rose
14 jaar geleden
Of je nou door de kat of door de hond gebeten wordt het is allemaal een pot nat,er veranderd toch niets,ik stem wel pvda maar alleen omdat het de beste van de slechtste is,je ziet het de politiek beloofde de ov chipkaart wordt niks duurder nee meer als 50%

de euro mag niets uitmaken etc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja precies, het wordt allemaal een beetje te democratisch.
De kiezer heeft weldegelijk iets te zeggen. De grondwet van België stelt dat de burger de electorale macht in handen heeft, maar vertegenwoordigd wordt door volksvertegenwoordigers en senatoren in het parlement. Bij politiek wanbeleid kan de kiezer de uittredende regering weldegelijk afstraffen en een andere politieke kleur aan de macht stemmen. In de volksmond is het politiek bestel altijd corrupt, aangezien het een ver-van-mijn-bed-show is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke zeer waardevol antwoord. Dank je