Wie zijn de kopstukken van de VVD?

Wie zijn de kopstukken van de VVD>

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K
Amadea
8 jaar geleden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bewindslieden_voor_de_VVD

Het beste antwoord

Minister-president en partijleider Mark Rutte, minister van Defensie Jeanine Hennis-Plasschaert, minister van Economische Zaken Henk Kamp, minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz van Haegen, minister van Veiligheid en Justitie Ard van der Steur, minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport Edith Schippers, minister voor Wonen en Rijksdienst Stef Blok, staatssecretaris van Financiën Eric Wiebes, staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Sander Dekker, staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Klaas Dijkhoff, fractievoorzitter in de Tweede Kamer Halbe Zijlstra, fractievoorzitter in de Eerste Kamer Annemarie Jorritsma, delegatieleider in het Europees Parlement Hans van Baalen en partijvoorzitter Henry Keizer.

De belangrijkste hiervan zijn Mark Rutte en Halbe Zijlstra, maar het is maar wat je verstaat onder "kopstukken"...

Toegevoegd na 2 uur:
Je zou ook voormalige politici als Neelie Kroes en Hans Wiegel VVD-kopstukken kunnen noemen. Ook de burgemeesters van Den Haag, Jozias van Aartsen, en van Utrecht (beiden grote steden dus), Jan van Zanen, kan je VVD-kopstukken noemen.
Antoni
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel,
Dit heeft me echt heel erg geholpen