Hoeveel geld is de Nederlandse regering kwijt aan syrische vluchtelingen?

Tot zover wij nu weten. Hoeveel geld is Nederland kwijt voor de AZC, en voor de politie inzetten tot de screening van de vluchtelingen. etc. etc.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
fremar
8 jaar geleden
Een 25-jarige immigrant kost de Nederlandse staat gedurende de rest van zijn leven 43.000 euro
paulus811
8 jaar geleden
per jaar fremar. En de Nederlandse staat heeft zelf geen geld, het is de Nederlandse belastingbetaler die de rekening gepresenteerd krijgt. 1 miljard euro dit jaar alleen al.

Antwoorden (1)

Ongeveer 26.500 euro per jaar per vluchteling.