Wat houdt Merkels vluchtelingen beleid in (zie toelichting)?

Hoe staat Merkel tegenover de vluchtelingen stromen (aantallen, wat duitsland er aan wil/zal doen). Ik krijg er zelf namelijk niet zo'n duidelijk beeld van...
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ze gaf eerst, na lang te hebben gezwegen, de indruk dat ze deze mensen met open armen wil ontvangen. Meer nog: toen ze door een student werd geconfronteerd met de legitieme vraag of die toevloed van Moslim geen bedreiging is voor ons, zei Merkel dat het geen bedreiging is als we ons meer verdiepen in onze christelijke achtergrond en meer ‘Bijbelvast’ en kerkgaand zouden worden. Dit is waarschijnlijk de eerste keer in heel lange tijd dat een vooraanstaand politiek leider tot een christelijk reveil oproept.
fremar
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lijkt me niet bepaald een objectieve bron.