Ja. Voor een plenaire vergadering (zoals de Algemene beschouwingen) stelt het Reglement van orde in artikel 55 dat kamerleden mogen spreken in de vergadering mits zij zich vooraf als spreker hebben gemeld en op de sprekerslijst zijn geplaatst. Het reglement stelt geen enkele beperking aan wie die kamerleden zijn. Daarover beslissen de fracties zelf.

Toegevoegd na 1 minuut:
Interumperen mag ook iedereen, mits de voorzitter dat toelaat. Dit is geregeld in artikel 57 e.v. van het Reglement.