Hoe kun je Ajax en Feijenoord suporters zonder en cent belasting er aan kwijt te raken in één stadion krijgen? Utopie ?

Waarom denkt de overheid niet beter aan onze belastingcenten en wil het bij evenementen altijd maar over de balk gooien. Zoek daar ook maar een sponsor voor.

Weet jij het antwoord?

/2500

Al met al leveren zulke wedstrijden meer op dan dat het kost,(50.000 mensen in stadion kopen minimaal gemiddeld 5 consumpties daarover wordt belasting betaald,entreekaarten wordt belasting over betaald,treinen die een keer vol komen ipv half leeg weer extra inkomsten zowel bij ns als bij belastingbetaler.veel verkeer uit heel nederland,tanken weer veel extra belastinggeld wat anders niet geind had geweest)...

De suporters kunnen wel bijelkaar in het stadion, het gaat om (een kleine groep) anti-suporters. Een echte suporter zal zijn club niet schade toebrengen.

niet straffen als het fout gaat maar belonen als het goed gaat...dat werkt

phhhhhh ik weet niet een s wat daar staat kan ik nie lezen hhah dus weet ik veel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100