Wat houd de NWO in?

Er zijn grote plannen voor 1 wereldregering.......
1 centrale bank.....

Toegevoegd na 1 minuut:
Met NWO bedoel ik de New World Order!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Er is nu al niemand in staat alle neuzen op de hele wereld dezelfde kant op te krijgen; er is veel oorlog, honger en armoede.....Degene die dat allemaal oplost mag van mij een wereldleider worden!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk je niet een beetje teveel naar sf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef hem een beetje het voordeel van de twijfel....
Ah je zit in de fase dat je veel info zoekt over NWO,Bildenberggroep,Illumination,skulls and bones etc...

Heb ik ook gehad,ben er zelfs nog niet klaar mee.
Ik weet niet tot hoever ik alles moet geloven,maar het is heel erg beangstigend.
Eén wereld,één regering,één leider,één munteenheid(de amero) enzo...

En als echt alles zo is,dan is de Mexicaanse Griep ook ''gemaakt''

Veel succes met je zoektocht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NWO (nieuwe wereld orde) dat is wat iedereen steeds maar roept, van Mohammed en Jezus, via Hilter, Kennedy, Stalin en Ahmajahidad. Meestal bedoelen ze, een wereldmacht met 'wij' aan de top. Maar troost je, dwarsliggers, opstandigen en anti globalisten zuller er altijd wel blijven. Dus zoiets houdt geen stand. Er was in mijn jeugd een organisatie die dat ook nastreefde, via een taal de wereld vrede bereiken: de Esperantisten. Helemaal geen gek iedeel, maar de Fransen vonder het Frans te belangrijk, de Engelsen Engels en de Nederlanders het Nederlands. Nederlanders die nauwelijks de taal beheersten gebruikten als tegenargument, dat je in Esperanto (=Hoop) geen gedichte zou kunnen schrijven. Nee, NWO zullen er alleen maar kunnen komen als een cultuur alle andere culturen gaat overheersen. Amerika is veel te zwak en China heeft daar ook niet echt behoefte aan. Het zijn altijd de gekken die dat willen: haal ze maar uit het rijtje boven.

Toegevoegd na 2 minuten:
En voeg oor Grote leider uit Noord Korea aan het lijstje toe. :-))