kan je een dokter eenmalig en anoniem bezoeken?

Ik wil graag een dokter die mij onderzoekt maar niet mijn eigen dokter. Ik wil namelijk voor anoniem blijven. Is er een optie dat dat kan? Bijvoorbeeld niet de dokter waar ik altijd kom in Rotterdam, maar een dokter uit Amsterdam die ik nog nooit heb gezien en mijn eenmalig onderzoekt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je kiest een dokter telefoonboek of internet en vraagt of het kan, zegt de assistente nee dan neem je een volgende. Houdt er rekening mee dat ze wel vragen naar de reden van je verzoek. Kortom het kan maar het is misschien even zoeken en doorbijten.

Toegevoegd na 1 minuut:
De kans is wel groot dat je gelijk handje contantje af moet rekenen voor het consult en onderzoek. Mogelijk is het onderzoek een vervolg en zal je twee keer moeten gaan.

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat contant afrekenen moet dan maar. Ik ga er mee aan de slag bedankt
Als het een sexuele aandoening is.dan kun je terecht bij een GGD vestiging .
Dan heb je alleen een nickname nodig .
En een afspraak is gratis .