Waarom doen we hieraan mee als zo maar iemand de vragen en antwoorden kan verwijderen? en dus bepaald wat goed en niet goed is

Het lijkt wel alsof god mee kijkt en bepaald wat een goeie vraag en/ of antwoord is.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is bepaalt de vragensteller of een antwoord kwalitatief het beste is.
Het verwijderen van vragen en antwoorden zou alleen moeten plaatsvinden als ze de gebruiksregels voor de site overschrijden.
En dan komt Mod, niet God :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Sommige vragen en antwoorden moeten wel verwijderd worden, anders wordt het hier een wildgroei van onzin. Als je problemen hebt met het hoe en waarom sommige vragen en antwoorden verwijderd zijn, kun je contact opnemen met de beheerders. Als je deze site niet leuk of interessant meer vindt, kun je gewoon wegblijven.
Ik doe hier in ieder geval aan mee, omdat ik het leuk vind. Ik probeer me wel te houden aan de huisregels, om te voorkomen dat mijn vragen en antwoorden verwijderd worden. Ik maak aan de hand van die richtlijnen voor mezelf dus al een inschatting of ik bepaalde vragen en antwoorden beter niet kan plaatsen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de richtlijnen een keer doorleest wordt het je misschien duidelijk.
Klik boven aan de pagina op help,dan zie je alles.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom we meedoen, zal van persoon tot persoon verschillen. Voor velen geldt: Om goede vragen te stellen en interessante antwoorden te geven/lezen. Uitbreiding van kennis dus. Als je aan iets mee doet, moet je je aan de voorwaarden houden. Zo niet..... Nou wat er dan gebeurt hoef ik niet uit te leggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is hetzelfde als met autorijden,respecteer je de regels niet,krijg je aanrijdingen,en moet je aan de kant.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het heeft natuurlijk niets met God te maken.
Sommige vragen zijn zo onzinnig dat iedereen ze wel zou verwijderen. Dit geld ook voor antwoorden natuurlijk.
Zelfs site's als Geenstijl verwijderen vaak reacties en geven zelfs een ban
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zal hier toch enige controle moeten zijn, al ben ik het ook niet altijd eens met het oordeel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het punt van kritiek is wel dat er geen willekeur moet zijn maar duidelijke regels. Die zouden wat mij betreft dus nog iets duidelijker kunnen.
Bijvoorbeeld:
Geen vragen die neigen naar racisme, sexisme, beledigend voor bevolkingsgroepen of gelovigen etc.