Dit is een gewoon een grapje uit een persiflage ....Koefnoen ofzo ?? Daar steken ze wel vaker de draak met dit soort dingen.
In elk geval zijn Miriam en Annelies niet in het echt bastaard-kinderen van iemand van het koningshuis.

Wel had Prins Bernhard twee buitenechtelijke dochters (waar wij van weten) ; Alicia de Bielefeld (1952) en Alexia Grinda (1967)

Toegevoegd na 5 minuten:
Ook alle andere genoemde namen zijn - behalve die eerste twee dus - GEEN bastaardzussen van Beatrix . ;-)
"Benno" zat niet stil, maar dat was overdreven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Inderdaad Koefnoen ;-D
Maar waren het dan geen bastaardzussen van Alexander of een ander lid van het koninklijk huis?
Maar dat er gewoon een rits bij verzonnen is kan inderdaad ook heel goed het geval zijn...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, ze beginnen met Alicia en Alexia ; de bastaardzussen van Beatrix. En die hele trits er achteraan, ja, dat past heel leuk bij de stijl van het filmpje. Een kwartet van pakweg 12 kaarten........
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mijn weten is Bernard de laatste die nog wel wat buiten de pot gepist heeft (en een min of meer gearrangeerd huwelijk is aangegaan). Hij was de laatste generatie van wie buitenechtelijke relaties nog ' gepikt; werden door koningin en volk.
Zijn kinderen zsijn allemaal getrouwd met partners van hun eigen keuze. Claus heeft voor zover bekend zeker nooit een buitenechtelijke relatie gehad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier staat die Mildred ook bij: http://www.allesopeenrij.nl/article.php?aid=549 Zijn Miriam en Annelies niet die twee studentjes van Koefnoen?
Poet
9 jaar geleden
En die Mildred hoort er ook nog bij. Verder inderdaad verzinsels